Forum Kult RPG Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Kuźnia artefaktów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Kult RPG Strona Główna » Przedmioty i artefakty Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Kuźnia artefaktów
Autor Wiadomość
Queen Fire
Gość






Post Kuźnia artefaktów
Można tutaj wykuć nowe artefakty. Podaję warianty:

-nazwa

-typ: głowa, popiersie, atak, obrona, pierścień, wykorzystaj

-statystyki (-20/20)
a) atak (im więcej, tym większa szansa na zadanie obrażeń)
b) obrażenia (max. ilość zdrowia, jaką można odebrać/dodać)
c) obrona (im więcej, tym zmniejsza szanse na utratę zdrowia)
d) odporność (max. zmniejszenie bólu przy ranach)

-dostępność:
a) wyjątkowe
b) rzadkie
c) zwykłe
d) częste

-umiejętności:
1) Boski oddech
2) Celność I
3) Cochlikowy pył
4) Czarne pociski
5) Czarny oddech
6) Dominacja
7) Jadowite plunięcie
Cool Kradzież czaru
9) Łucznictwo
10) Magiczne pociski
11) Miotanie głazami
12) Miotanie kamieniami
13) Miotanie ogniobombami
14) Mioanie włócznią
15) Mroźny podmuch
16) Napraw machnę
17) Noktowizja (widzenie w ciemnościach)
1Cool Obelgi bitewne
19) Oddech zimna
20) Odpędzenie nieumarłych
21) Odrodzienie
22) Ogniste pociski
23) Ognisty oddech
24) Oplątanie (przeciwnika ściskają pnącza)
25) Ożywienie trupa
26) Pajęczyna (podobne do oplątania)
27) Para (rani przeciwnika zamieniając jego części w parę (chyba))
2Cool Przenikanie (teleport)
29) Przesunięcie cienia (jednostka może w dowolnym miescu wejść do świata cieni*)
30) Pułapka (podobna do oplątania. Może zniewolić jednostkę)
31) Rozproszenie magii (zdejmuje zaczarowanie wroga)
32) Rycie tuneli (przydatne pod ziemią)
33) Rzut błyskawicą
34) Sabotaż (niszczy maszynę)
35) Samozniszczenie (z ranieniem wroga)
36) Schwytanie (łapie przeciwnika i odrzuca w inne miejsce, zadając obrażenia)
37) Spojrzenie zagłady (promień z oka)
3Cool Strzelanie z armaty
39) Strzelanie z pistoletu
40) Święte błyskawice (pociski światła. Wszystko, co nazywanie jest "świętym" jest magią światła)
41) Ukrycie w wodzie
42) Uwiedzenie (zdolność kobiety do "przejmowania kontroli" nad chłopem. Nie trzeba chyba tego jaśniej tłumaczyć?)
43) Uzdrawianie
44) Wir
45) Władza nad zwierzęciem
46) Wskrzeszenie
47) Wyssanie silnej woli (sprawia, że jednostkę można wziąć pod kątrolę)
4Cool Zatrute strzałki

-Wygląd (podawajcie numer od 1 do iluśtam, od lewej do prawej. Jak możecie, to sami poprzez screen obrabiajcie dany obraz)
a) głowa:


b)Popiersie (rząd a i b)



c) atak (rzędy 1 i 2):



d) obrona:



e) pierścień (rząd 1, 2 i):



f) do wykorzystania (rząd 1, 2 i 3)


Pon 21:21, 01 Sty 2007
Queen Fire
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z zamku Meandora

Post
No dobra, drobna korekta:

Rzędy zawze są oznaczone literami, czyli a, b, c itd.

Kraina cieni, to miejsce wstętne i ochydne. Przechadzają się tam tak zwane [link widoczny dla zalogowanych], które atakują każdą istotę innej rasy.
Krainę cieni mogą otworzyć wszędzie tylko nieliczne jednostki, pozostałe mszą szukać bramy. Jest ona używana najczęściej do podejść pod zamki, czy coś w tym stylu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:46, 02 Sty 2007 Zobacz profil autora
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Arcylord Wszechrzeczy



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uniwersum Arcylorda

Post
Świetny pomysł z tą kuźnią. Domyślam się, że obrazki i parametry przedmiotów pochodzą z AOW. Nie omieszkam "wykuć" jakiegoś przedmiotu (miecza, bo mam słabość to tej broni) jak tylko zdobęde ku temu czas.
Jeszcze raz gratuluje pomysłu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:59, 02 Sty 2007 Zobacz profil autora
Queen Fire
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z zamku Meandora

Post
Tia, robiłam ją 1.5 godziny...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:20, 03 Sty 2007 Zobacz profil autora
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Arcylord Wszechrzeczy



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uniwersum Arcylorda

Post
A więc jak obiecałem:
Nazwa: Falchion Gorejącej Smugi (komety) zwany także Acer Ardor
Typ: atak
Statystyki: (nie wiem dokładnie co oznacza -20/20, więc założyłem że mam 20 pkt do rozdzielenia)
Atak: 10
Obrażenia: 10
(jakby co to edytuje)
Dostęp: wyjątkowe
Umiejętności (Nie wiedziałem ile mogę wybrac więc...):
- ognisty oddech
- ogniste pociski
- pajęczyna
- wyssanie woli
- noktowizja
- rozproszenie magii
Wygląd: B2 (ten ognisty sejmitar, tyle że z lekką modyfikacją, mianowicie ostrze falchionu, a nie sejmitaru)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:30, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
Queen Fire
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z zamku Meandora

Post
Jutro wykonam ci go.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:14, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
Queen Fire
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z zamku Meandora

Post
Hehehe.... Muiałam być jakaś nieprzytomna!
statystyki -20/20, czyli, że do ataku, obrażeń, obrony i odporności możesz przypisać od -20 do 20 punktów.

Zaraz, specjalne umiejętności mieczy:

- Atak oplątujący
- atak trucizną
- burzenie murów
- chodzenie po grotach
- cios śmierci
- czempion świętych (?)
- dodatkowe uderzenie
- duszenie
- jadowite plunięcie (pluje trucizną na odległość)
- kradzierz życia
- leśnictwo (?)
- magiczny cios
- miotanie włóczną
- nadwrażliwość na atak fizyczny
- nadwr. na świętą magię
- nadwr. na magię
- -||- na magię śmierci
- -||- na ogień
- -||- na truciznę
- nieświęty czempion (czarny czempion - ?)
- noktowizja (widzenie w cieniu)
- ognisty cios
- pierwszy cios (w przypadku ataku jednostki lub przeciwnika, jednostka zawsze atakuje jako pierwsza)
- podwójne uderzenie (obraż. x2)
- połknięcie w całości (jest szana na zjedzenie perzeciwnika <lol>)
- święty cios
- uderzenie piorunem
- uderzenie zimnem
- wspinaczka górska
- wyssanie energii (przeciwnik otrzymuje obrona :2 i odpor. :2)
- zabijanie smoków


Acha - nie można zmienić wyglądu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:13, 06 Sty 2007 Zobacz profil autora
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Arcylord Wszechrzeczy



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uniwersum Arcylorda

Post
Cytat:
specjalne umiejętności mieczy:

Cytat:
- duszenie

Cytat:
- miotanie włóczną

Zdolności mieczy?
Cytat:
Jutro wykonam ci go.

W jaki sposób?

Co do mojego projektu, korekta:
Atak: 14
obrażenia: 18
obrona: 6
odporność: -2
Wygląd : B2, bez modyfikacji
Umiejętności:
- cios śmierci
- dodatkowe uderzenie
- ognisty cios
- wyssanie energi
Mniemam, że które wybrałem wcześniej nie mogą być do miecza (a jak mogą, to niech zostaną + te cztery powyżej)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:55, 06 Sty 2007 Zobacz profil autora
Queen Fire
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z zamku Meandora

Post
Robimta teraz. Smile



Może być?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:00, 10 Sty 2007 Zobacz profil autora
Nalvetar
Arcylord Wszechrzeczy
Arcylord Wszechrzeczy



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uniwersum Arcylorda

Post
Świetna sprawa, czytałem gdzieś, że AOW ma taki edytor artefaktów, ale miałem okazji go sprawdzić. Coś nowego w strategiach (tak sądze). No to teraz czekamy na projekt kogoś innego


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:36, 10 Sty 2007 Zobacz profil autora
Queen Fire
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z zamku Meandora

Post
Ja mam swój projekt:




Czekam na zamówienia.

PS: Artefakty robię w edytorze map.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:55, 10 Sty 2007 Zobacz profil autora
Jin Quan-Zin
Lord Cieni
Lord Cieni



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To ja poprosze ten mieczyk o współrzędnych B12

Nazwa: God's needle (Igła bogów)

Atak: 13
obrażenia: 16
obrona: 8
odporność: 1
Wygląd : B12
Umiejętności:
-leśnictwo
-noktowizja
-święty cios
-wyssanie energii


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:59, 10 Sty 2007 Zobacz profil autora
Dark Queen Fire
Gość






Post
No i jest:





Hehehe, do broni przydane się zbroja, co nie? Właściwości:

- Chodzenie po grotach
- Droga mrozu (tam, gdzie jednostka stąpa, teren pokrywa się śniegiem)
- Droga zepsucia (czarne pustkowie, nieurzytek)
- Droga życia (łąki)
- Krycie się w śniegu
- Leśnictwo
- Nadwrażliwość na atak fizyczny
- Nadwr. na błyskawice (i ogólnie elektryczność)
- -||- na świętą magię
- -||- na magię (na siłę kosmosu)
- -||- na magię śmierci
- -||- na ogień
- -||- na truciznę
- -||- na zimno
- niewrażliwość na atak fiz.
- niewraż. na błyskawice
- -||- na magię
- -||- na magię śmierci
- -||- na świętą magię
- -||- na ogień
- -||- na truciznę
- -||- na zimno
- noktowizja
- ochrona przed błyskawicami (zmniejsza o 50% obrażenia, jakie mogą zadać błyskawice)
- ochr. przed atakiem fiz.
- -||- przed magią
- -||- przed ogniem
- -||- przed śmiercią
- -||- przed świętą magią
- -||- przed trucizną
- -||- przed zimnem
- odrodzenie (?)
- podziemna kryjówka (ukrycie w podziemiach)
- smuga ciemności (atakując, jednostka atakuje też magią mroku)
- ukrycie (chyba ogólne)
- ukrycie na pustkowiu
- -||- na pustyni
- -||- na stepie (łące)
- -||- w trawie
- -||- w wodzie
- unoszenie się
- wędrowiec cienia (w świecie cieni łatwo można zachorować na chorobę cienia. ta umiejętność przed tą chorobą ochrania)
- wspinaczka górska
- zapalanie (powoduje, że przeciwnik staje w ogniu)
Śro 22:10, 10 Sty 2007
Pharaun_Mizzrym
Hrabia
Hrabia



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

Post
A pierścienie maja jakies specjalne właściwosci?? jezeli tak to mozesz podac?? bo chcialbym sobie wykuc jeden:DVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:33, 12 Sty 2007 Zobacz profil autora
Queen Fire
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z zamku Meandora

Post
Oj mają. Ok, piszem:

- Budowa fortów (chyba, że można samemu budować wioskę...)
- Celność I 9poziom pierwszy celności strzałów)
- chodzenie po grotach
- chodzenie po wodzie
- droga mrozu
- droga zepsucia
- droga życia
- leśnictwo
- nadwraż. na atak fiz.
- nadwraż. na błyskawice
- -||- na święta magię
- -||- na magię
- -||- na magię śmierci
- -||- na ogień
- -||- na truciznę
- -||- na zimno
- naprawa (maszyn)
- niewidzialność (dla wroga na wszelkim terenie)
- noktowizja
- ochrona przed atakiem fiz.
- ochr. przed błyskawicami
- -||- -||- magią
- -||- -||- ogniem
- -||- -||- śmiercią
- -||- -||- trucizną
- -||- -||- świętą magią
- -||- -||- zimnem
- odrodzenie
- płynna forma (czyżby postać była z wody?)
- pływanie
- prawdziwe widzenie (widzi jednostki ukryte)
- przechodzenie przez mury (fortu)
- przyspieszenie ruchów
- rycie tuneli
- siła woli (odporność na wszelką formę domiacji nad daną jednostką)
- smuga ciemności (podczas ataku, jednostka zadaje obrarzenia także od śmierci)
- swowoda ruchu (?)
- tarcza statyczna (niewrażliwosć na błyskawice)
- ukrycie w wodzie
- unoszenie się
- wędrowiec cienia
- wspinaczka górska


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:43, 13 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Kult RPG Strona Główna » Przedmioty i artefakty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin