Forum Kult RPG Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dungeon Siege II: Broken World

 
Odpowiedz do tematu    Forum Kult RPG Strona Główna » Gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dungeon Siege II: Broken World
Autor Wiadomość
Bardah
Nobilitowany
Nobilitowany



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kądś

Post Dungeon Siege II: Broken World
Daty wydania:
Świat: 01 sierpnia 2006
Polska: 10 listopada 2006

Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP.


Pierwszy dodatek do znanej gry akcji/cRPG pt. Dungeon Siege II. Akcja rozszerzenia ma miejsce rok po wydarzeniach w jakich uczestniczyliśmy w DSII. Jak mówi tytuł, świat jaki tu zastajemy, jest kompletnie zniszczony i zdewastowany, co rzecz jasna boleśnie odbiło się na zamieszkujących go rasach. Elfy odizolowały się od wszystkich, a ich wewnętrzne dążenie do pozyskiwania wiedzy zastąpiły uczucia ksenofobi i wrogości. Również rasa Dryads stała się bardziej nieufna i niedostępna, a ludzie z kolei, po upadku swojego imperium przeobrazili się w swoistych wygnańców bez domu, którzy usiłują jedynie przetrwać. Nic nie wygląda tak, jak wyglądać powinno, a na dodatek Dark Wizard (aka Overmage), antagonista z pierwszego Dungeon Siege powrócił i stanął na czele armii mutantów stworzonych przez demoniczne istoty - Familiar Surgeons. Są to monstra tworzące zmutowane hybrydy różnych ras występujących w świecie Dungeon Siege, a jednym z naszych głównych zadań w dodatku Broken World jest ich eliminacja. Jak łatwo się domyśleć, gracze po raz kolejny muszą ocalić to uniwersum. A zająć powinno to około 10 godzin.

Grę można rozpocząć postacią z wersji podstawowej (transfer postaci), wybrać jednego z gotowych bohaterów lub stworzyć nową postać od początku. Jedną z największych nowości w stosunku do części drugiej cyklu, jakie dodatek oferuje fanom serii, jest grywalna rasa Krasnoludów. Kolejne dwie, to nowe klasy postaci: Fist of Stone i Blood Assassin. Pierwsza z nich to po prostu krasnolud specjalizujący się w walce wręcz, druga zaś to elficki zabójca posiadający specjalną umiejętność zwiększania parametrów, od których zależy siła ataku, poprzez wykorzystanie swojej siły życiowej (maksymalnie do 40% paska życia). Tak jak dotychczas, w czasie gry w drużynie możemy mieć tylko cztery postacie, jednakże po przejściu całego dodatku i rozpoczęciu gry od nowa na wyższym (drugim - Veteran) poziomie trudności liczba ta zwiększa się do pięciu (na trzecim - Elite - do sześciu). To bonus, jaki zaserwowali fanom programiści z Gas Powered Games.

Twórcy sporym zmianom poddali także system rozwoju postaci, czyniąc go bardziej multi-klasowym. Teraz mamy możliwość tworzenia nowych typów bohaterów łącząc cechy standardowych archetypów. Postarano się także o poprawę procedur A.I. zarówno naszych przeciwników, jak i członków drużyny. W dziedzinie grafiki, nie nastąpiły żadne rewolucyjne zmiany. Autorzy ograniczyli się wyłącznie do kosmetycznych modyfikacji silnika, w stylu synchronizacja ust wszystkich bohaterów z wypowiadanymi kwestiami. Niemniej jednak w Broken World ujrzymy nowe, niewidziane dotąd lokacje (np. podziemne miasto), monstra czy przedmioty.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:42, 09 Lis 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Kult RPG Strona Główna » Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin